Mamă eu nu m-am înecat!

Posted on Martie 25, 2008. Filed under: icoane, minune, rugaciune | Etichete:, , , |


 

Din cartea „Noi minuni ale Sf. Nicolae”

Ed. Sophia

Bucureşti, 2004

 

S-a întâmplat demult. Pe atunci aveam vreo zece ani, iar acum am şaptezeci şi patru. Venisem cu întreaga familie la Ozerki. Deşi nu ştiam să înot, m-am dus să mă scald. Am intrat în apă, şi după câţiva ani, am căzut într-o groapă. Am ajuns imediat la fund; deasupra capului – întuneric beznă. Înghiţeam  apă, simţeam că pier. Slavă Domnului că m-am rugat Sfântului Nicolae Făcătorul de Minuni să mă salveze.

Acasă păstram iconiţa lui de lemn. Aveam şi alte icoane, însă nu ştiu de ce mi-am amintit anume de aceasta. Şi iată că am auzit ca prin vis cuvintele: „Străduieşte-te din toate puterile să sari în sus”. Am sărit – deasupra capului meu era o femeie. M-a apucat de un deget şi m-a scos afară. Eu am alergat la mama, care plângea.

Iconiţa aceasta este întotdeauna cu noi, a supravieţuit şi blocadei. [blocada oraşului Leningrad/Sankt Petersburg în timpul celui de – al doilea război mondial]

          O.F.R.

Make a Comment

Lasă un răspuns

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

