Halta

Posted on Aprilie 17, 2008. Filed under: icoane, minune, ocrotire, rugaciune | Etichete:, , |


Din cartea „Noi minuni ale Sf. Nicolae”

Ed. Sophia

Bucureşti, 2004


Se terminase Marele Război pentru apărarea patriei. Călătoream cu trenul. La o haltă s-a oprit, iar eu am coborât din vagon şi m-am îndepărtat puţin. Când m-am întors, trenul lua deja viteză şi uşile vagoanelor erau închise. M-am agăţat de o bară, cu un picior am ajuns pe treapta vagonului, însă cu celălalt nu am reuşit, deoarece m-am lovit tare la el. Mâinile au început să îmi cedeze şi puteam în orice clipă să cad. Îm acel moment am strigat: „Sfinte al lui Dumnezeu Nicolae, ajută-mă!” Trenul s-a oprit. Toţi pasagerii erau uluiţi, iar eu de bucurie am uitat de rugămintea mea către sfântul.


Însă când am adormit, el mi-a apărut în somn şi mi-a spus: „Pentru că te-am ajutat, să-mi faci o slujbă de mulţumire.” M-am dus la biserică şi am povestit totul preotului. El a slujit un Te Deum de mulţumire şi mi-a dat o iconiţă cu Sfântul Nicolae care în prezent stă atârnată deasupra patului meu.

E. A. Larionova,

Oraşul Rtişevo, regiunea Saratov

Make a Comment

Lasă un răspuns

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

