Sfântul şi fizica

Posted on Mai 3, 2008. Filed under: ajutor la invatatura, minune, rugaciune | Etichete:, , |


Din cartea „Minuni ale Sfantului Nicolae”

Ed. Sophia

Bucureşti, 2007


Sunt studentă la una din Universităţile din Sankt Petersburg. Odată, am mers să dau examen la fizică, însă înainte m-am rugat mult Sfântului Nicolae. Şi iată că am intrat la examen. Profesorul îmi punea întrebări. Eu răspundeam, însă am văzut că răspunsurile mele nu îl mulţumesc. În sfârşit, profesorul mi-a adresat întrebarea finală, iar eu în loc să mă gândesc la răspuns, m-am rugat în sinea mea Sfântului, crezând cu tărie în ajutorul lui. Şi, imediat, în mod neaşteptat, mi-a venit în minte răspunsul.


La acest examen am primit menţiunea „excelent” şi, cu ajutorul Sfântului, am luat la toate examenele din sesiune nota de cinci [n. tr.: În sistemul rusesc de învăţământ notele de 1,2 şi 3 indică rezultatele slabe, iar cele de 4 şi 5 rezultatele bune şi foarte bune]. Când prietena mea a aflat de un astfel de ajutător, a început şi ea să se roage Sfântului şi a obţinut la toate examenele „excelent”.


Minunat este Dumnezeu întru Sfinţii Săi!

Elena Nesterţova

oraşul Orsk, regiunea Orenburg

Make a Comment

Lasă un răspuns

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

