Minunea

Posted on Iunie 2, 2008. Filed under: icoane, ocrotire, ocrotitorul copiilor | Etichete:, |


Din cartea „Noi minuni ale Sf. Nicolae”

Ed. Sophia

Bucureşti, 2004


Dumnezeu săvârşeşte nu doar minuni mari, ci si unele mici, cum s-ar spune, cele de fiecare zi. In copilărie, deasupra patului meu era atârnată o iconiţă a Sfântului Nicolae, Făcătorul de minuni. Aproximativ de la vârsta de doi ani până la cinci, de două ori pe lună, dimineaţa găseam sub pernă o bomboană. Nimeni din rudele mele nu mi-a pus vreodată bomboane, ci, dimpotrivă, ei credeau că eu le ascundeam sub pernă. Poate că este greu de crezut, însă eu le mâncăm şi eram încredinţat că erau trimise de Dumnezeu şi de Sfântul Nicolae. Această minune mi-a întărit credinţa. Acum eu cred cu tărie în ajutorul sfântului şi deseori mă rog lui. Iar Dumnezeu mă ajută întotdeauna.

„Sfânta Rusie”, oraşul

Lipeţk

Make a Comment

Lasă un răspuns

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

