Prin mila Sfântului Nicolae

Posted on Iunie 26, 2008. Filed under: ocrotire, rugaciune, vindecare | Etichete:, |


Din cartea „Noi minuni ale Sf. Nicolae”

Ed. Sophia

Bucureşti, 2004


Prima mea întâlnire cu Sfântul Nicolae a avut loc în copilărie. Noi, copiii, pe când ne jucam în casa străbunicii, am găsit icoana sfântului şi am adus-o în camera noastră. De atunci au trecut mulţi ani. Prin mila lui Dumnezeu, Sfântul Nicolae m-a salvat de o boală grea.


In 1995, după o operaţie, am simţit o durere acută în plămâni. Mi-au făcut o radiografie, în urma căreia au depistat o infiltraţie. Şi, după cum se întâmplă de obicei, medicii, fără să cerceteze cazul, m-au trimis la sanatoriu, unde am stat o perioadă, în nişte condiţii groaznice, fiind diagnosticată cu TBC. La un moment dat am vrut să fug de acolo.


In salon cu mine stătea o femeie credincioasă, care mi-a dat cartea ei de rugăciuni şi m-a sfătuit să mă rog Sfântului Nicolae. Peste câteva zile, prin mila lui Dumnezeu şi rugăciunile Sfântului Nicolae, eram deja acasă, vie şi sănătoasă. Pe plămâni mi-a rămas doar o cicatrice.


Vă imaginaţi?! După septicemie, la câteva zile după operaţie, slăbită, cu un plămân bolnav, am nimerit într-un focar de tuberculoză şi am reuşit să supravieţuiesc!

Roaba lui Dumnezeu Irina,

oraşul Serafimovici, regiunea

Volgograd

Make a Comment

Lasă un răspuns

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

