Adevărul

Posted on Iulie 16, 2008. Filed under: minune, palma Sf Nicolae | Etichete:, |


Din cartea „Noi minuni ale Sf. Nicolae”

Ed. Sophia

Bucureşti, 2004


„Dumnezeu nu Se lasă batjocorit!” De adevărul acestor cuvinte m-am convins încă o dată, după ce am auzit povestirea Mariei Lavrentievna despre învăţătoarea ei. „ Bunica mea ne ducea deseori la biserica ce se afla la o depărtare de zece kilometri de casa noastră. Ne aduna pe toţi nepoţii, lua pâine şi lapte şi rămâneam peste noapte în biserică. Intr-o sâmbătă nu m-am dus nici la şcoală, atât de mult voiam să merg la biserică împreună cu bunica.


Luni, când am apărut în clasă, învăţătoarea deîndată m-a aşezat la colţ, în genunchi. Pe bănci noi aveam nişte găuri, făcute special pentru cerneală. Ea lovea cu degetul în una din aceste găuri şi striga: „Ia te uită la ce s-a gândit ea: Maica Domnului, Sfântul Nicolae! In loc să vină la şcoală, ea s-a dus la biserică!”


Ea m-a pedepsit aspru, iar peste puţin timp i s-a întâmplat o nenorocire. Ce anume a fost, nu ştiu, dar ştiu sigur că s-a tras în ea cu  armă. Din cauza rănii, a trebuit să i se amputeze mâna. Era exact acea mână cu care lovise în bancă, certându-mă.


Au trecut mulţi ani. Întâmplător, ne-am revăzut într-o zi. Când m-a zărit, a început să plângă. Ea rămăsese singură, iar în viaţă avusese parte doar de necazuri. Mi s-a făcut milă de ea…”


Şi mie mi s-a făcut milă de ea, însă ce se mai putea face? Dumnezeu nu Se lasă batjocorit!

Evghenii Sanîn,

oraşul Sankt-Peîersburg

Make a Comment

Lasă un răspuns

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

